facebook


Znajdz nas na Facebooku
facebook


Przelewem na konto w mBanku
87 1140 2004 0000 3902 6857 8455  

Przesyłki pobraniowe

oraz

Szybkie Płatności:

 

 Płacę z PayU


ministat liczniki.org

Gwarancja i zwroty



Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie do sklepu wadliwego produktu wraz z dowodem zakupu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji uznana za zasadną produkt zostanie naprawiony lub jeżeli będzie to niemożliwe wymieniony na nowy a koszty wysyłki zostaną zrekompensowane i pokryte przez sklep.

Jeżeli naprawa lub wymiana produktu na nowy będzie niemożliwa kwota zakupu zostanie zwrócona kupującemu w terminie do 5 dni roboczych od daty przyjęcia reklamacji.

Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, sklep odeśle kupującemu produkt na jego koszt. Reklamacje wad powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera oraz przekazania mu przesyłki do zwrotu bez kwitowania odbioru towaru.

Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z instrukcją przed użyciem produktu. Uszkodzenia i wady powstałe w wyniku nieuważnego lub niezgodnego z instrukcją obchodzenia się z produktem nie będą rozpatrywane w trybie reklamacyjnym.

 

Przed przystąpieniem do montażu należy ostrożnie wyjąć i odpakować materiał dekoracyjny z opakowania zabezpieczającego. Zabronione jest podczas odpakowywania stosowania ostrych narzędzi lub innych środków mogących uszkodzić zamówiony produkt.Odpakowywanie produktu musi odbywać się w miejscu nie narażonym na działanie środków lub przedmiotów mogących spowodować uszkodzenie lub zniszczenie produktu, a w szczególności substancji żrących, tłustych lub mocno zabrudzonych. 
Uwaga! Produkt po rozpakowaniu, ale przed przystąpieniem do jego montażu, musi zostać rozłożony w miejscu pozwalającym na jego sprawdzenie i poddanie kontroli pod kątem:

a/ zgodności zamówionego wzoru z wzorem otrzymanym,
b/ zgodności kolorystycznej zamawianego wzoru z wzorem otrzymanym,
c/ zgodności rozmiaru zamawianego wzoru z rozmiarem wzoru otrzymanego,
d/ ujawnienia innych ewentualnych wad mechanicznych oraz jakościowych.

Uwaga! Uszkodzonego, niepełnowartościowego lub niezgodnego z zamówieniem produktu nie należy montować. Montaż produktu niepełnowartościowego lub nie spełniającego kryteria zamówienia wyklucza jego reklamację oraz wymianę. Montaż produktu całkowicie wyklucza uznanie reklamacji w zakresie ewentualnych jego wad wymienionych w pkt a-d.

 

Nie zastosowanie się do niniejszych warunków reklamacji oraz instrukcji montażu, wyklucza uznanie reklamacji przez firmę kartonia.pl.

 


Podstawowymi kanałami komunikacji z kupującymi jest internet oraz telefon.

Sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora kupującego (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.

Zawartość sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych pomyłek i błędów.

 


Znaki towarowe i teksty są prawnie chronione, kopiowanie i odtwarzanie surowo zabronione. Projekt wykonanie Lobo © 2014 Copyright by Kartonia